Καλάθι

Λογαριασμός

sarkiris.gr

Εγγύηση - Επιστροφές

Εγγύηση - Επιστροφές

 

Εγγύηση

Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει ότι «Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια προϊόντα είναι δύο χρόνια.»

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Στην περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορούμε να την ακυρώσουμε μόνο σε περίπτωση που δεν έχουμε προβεί σε αποστολή του δέματος. Καλέστε μας στο 210 8141442 για να σας ενημερώσουμε.

 

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σε περίπτωση πώλησης ενός προϊόντος μέσω διαδικτύου ή με άλλο τρόπο επικοινωνίας εξ αποστάσεως (π.χ. μέσω τηλεφώνου), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση και να επιστρέψει το προϊόν, εφόσον ξεπερνά η αξία του τα 30 ευρώ, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Το διάστημα αυτό ονομάζεται περίοδος αναμονής ή προθεσμία υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να αιτιολογήσει την απόφασή του. Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως (π.χ. έντυπο υπαναχώρησης, επιστολή) ή σε άλλο σταθερό μέσο (πχ. email), καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος. Η επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από  την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του προϊόντος και έχει την υποχρέωση να το επιστρέψει εντός 14 ημερών από την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών δεν ισχύει για όλα τα προϊόντα. Εξαιρούνται από αυτό: 

·         Προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

·         Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης επίσης δεν ισχύει στην περίπτωση που κάποιος ιδιώτης κάνει αγορά μέσω διαδικτύου για λογαριασμό της επιχείρησης του. Σύμφωνα με τον Ν.2251/94 ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελεύθερη επαγγελματική του δραστηριότητα.  

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος με το δικαίωμα της υπαναχώρησης, είναι οι παρακάτω:

·         Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία όπως ακριβώς το παραλάβατε.

·         Η εξωτερική και εσωτερική συσκευασία του να είναι άψογη, να μην έχει φθαρεί ή παραβιαστεί.

·         Να μην λείπουν σημάνσεις ή έγγραφα που υπήρχαν στη συσκευασία του προϊόντος.

·         Να μην λείπουν εξαρτήματα από τη συσκευασία.

·         Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.  

Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω, τότε ο καταναλωτής οφείλει να αποζημιώσει την επιχείρηση για την απολεσθείσα αξία των αγαθών.

 

Αξίωση Επανόρθωσης

Ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επανόρθωση βάσει της νόμιμης εγγύησης που προβλέπει η νομοθεσία της ΕΕ, αν ένα προϊόν:

·         Δεν αντιστοιχεί στην περιγραφή του προϊόντος.

·         Έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από το προϊόν που παρουσιάστηκε στον καταναλωτή.

·         Είναι ακατάλληλο για τον επιδιωκόμενο σκοπό - είτε για τον οποίο χρησιμοποιούνται γενικά τα προϊόντα αυτού του τύπου, είτε για τον οποίο ο πελάτης το παρήγγειλε και η επιχείρηση αποδέχθηκε.

·         Δεν έχει την ποιότητα και τις επιδόσεις που έχουν κανονικά τα προϊόντα αυτού του τύπου.

·         Δεν εγκαταστάθηκε σωστά εξαιτίας ελλιπών οδηγιών εγκατάστασης.

Αν ενημερώσετε τον πελάτη σας ότι το προϊόν που πρόκειται να πωλήσετε έχει ορισμένα προβλήματα ως προς την ποιότητά του, ο πελάτης σας δεν μπορεί να αξιώσει επανόρθωση όσον αφορά τα συγκεκριμένα ελαττώματα.

Σε περίπτωση λοιπόν που κάποιο προϊόν επιτρέπει στον καταναλωτή να αξιώσει επανόρθωση, τότε αυτός μπορεί να ζητήσει, χωρίς καμία επιβάρυνση, είτε επιδιόρθωση του προϊόντος, είτε αντικατάσταση του προϊόντος, είτε μείωση της τιμής, είτε ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε.

 

Επιστροφή λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος

Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι λανθασμένο, εάν πρόκειται δηλαδή για αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας (λάθος απεσταλμένο προϊόν, λάθος τιμολόγηση, δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία) ή είναι ελαττωματικό, δηλαδή παρουσιάζει κατασκευαστικό ελάττωμα, το οποίο καλύπτεται από τη νόμιμη εγγύηση του προϊόντος, τότε ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα επιστροφής εντός 30 ημερών από την ημέρα παράδοσης. Η αλλαγή γίνεται μετά από συνεννόηση με κάποιον υπεύθυνο πωλητή της επιχείρησης. 

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν είναι τα εξής:

·         Επικοινωνείτε μαζί μας άμεσα χρησιμοποιώντας κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας και μας ενημερώνετε για το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν.

·         Μας αποστέλλετε email με φωτογραφίες του προϊόντος, για να κατανοήσουμε το πρόβλημα και να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες. 

·         Στην περίπτωση που το προϊόν είναι λανθασμένο ή ελαττωματικό το αποστέλλετε σε εμάς και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση. Φροντίστε να είναι κατάλληλα συσκευασμένο για να μην υποστεί φθορές, ακόμα κι αν ήταν ελλαττωματικό. 

·         Εν συνεχεία η εταιρεία μας θα προβεί στην αντικατάσταση του λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος, το συντομότερο δυνατόν, αναλαμβάνοντας τα έξοδα της αποστολής του νέου προϊόντος. 

Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή γίνεται πάντα κατόπιν συνεννόησης με κάποιον υπεύθυνο πωλητή. 

Σε περίπτωση που το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν δεν επιστραφεί εντός 30 ημερών από την ημέρα παράδοσης , η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή και αντικατάστασή του.

 

Μεταφορικά Έξοδα Επιστροφών

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τα μεταφορικά έξοδα των επιστροφών επιβαρύνουν την επιχείρηση μόνο στην περίπτωση λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση πώλησης με τιμολόγιο αγοράς θα πρέπει να υπάρχει το ανάλογο παραστατικό π.χ. δελτίο αποστολής  για την επιστροφή του προϊόντος.