Προϊόντα κατόπιν παραγγελίας
Τα προϊόντα μας χωρίζονται σε πέντε κατηγορίες ανάλογα τη διαθεσιμότητα τους.
· Διαθέσιμο
· Διαθέσιμο σε 1-3 μέρες
· Κατόπιν παραγγελίας / Διαθέσιμο σε 4-15 μέρες κατόπιν διαθεσιμότητας στον προμηθευτή
· Κατόπιν παραγγελίας / Διαθέσιμο σε 15-30 μέρες κατόπιν διαθεσιμότητας στον προμηθευτή
· Εξαντλήθηκε
Τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση «Διαθέσιμο» ή «Διαθέσιμο σε 1-3 ημέρες» υπάρχουν σε απόθεμα είτε στα καταστήματα μας, είτε στις αποθήκες μας, ενώ τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση «Κατόπιν παραγγελίας / Διαθέσιμο σε 4-15 μέρες κατόπιν διαθεσιμότητας στον προμηθευτή» και «Κατόπιν παραγγελίας / Διαθέσιμο σε 15-30 μέρες κατόπιν διαθεσιμότητας στον προμηθευτή» δεν υπάρχουν σε απόθεμα, οπότε θα πρέπει να παραγγελθούν στους προμηθευτές μας και πιθανόν να παραχθούν ειδικά για εσάς.
Για τον λόγο αυτό, τα προϊόντα «Κατόπιν παραγγελίας» θα πρέπει να εξοφληθούν έτσι ώστε να ξεκινήσει η εκτέλεση της παραγγελίας και κατά συνέπεια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της αντικαταβολής.
Αν κάποιο αντικείμενο βρίσκεται σε έλλειψη από τον προμηθευτή μας, χωρίς να υπάρχει χρονοδιάγραμμα παραλαβής, θα ενημερωθείτε και θα σας επιστραφεί η πληρωμή.
Στα είδη με σήμανση «Κατόπιν παραγγελίας» δεν υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης μετά την παραγγελία τους και δεν μπορούν να επιστραφούν, παρά μόνο εάν πρόκειται για αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας (λάθος απεσταλμένο προϊόν, λάθος τιμολόγηση, δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία) ή παρουσιάζει κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση έχετε τη δυνατότητα επιστροφής εντός 30 ημερών από την ημέρα παράδοσης, με δική μας χρέωση των εξόδων αποστολής, τηρώντας ωστόσο του όρους που περιγράφονται στην ενότητα «Εγγύηση - Επιστροφές». Εν συνεχεία η εταιρεία μας θα προβεί στην αντικατάσταση του λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος, το συντομότερο δυνατόν, αναλαμβάνοντας τα έξοδα της αποστολής του νέου προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή γίνεται μετά από συνεννόηση με κάποιον υπεύθυνο πωλητή στο email eshop@sarkiris.gr ή στο διαθέσιμο τηλέφωνο επικοινωνίας, ακολουθώντας τα βήματα όπως περιγράφονται στην ενότητα «Εγγύηση - Επιστροφές».
Σε περίπτωση που το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν δεν επιστραφεί εντός 30 ημερών από την ημέρα παράδοσης , η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή και αντικατάστασή του.